Subject: Ed: Poliitdebatt Ida-Virumaal
From: "Marje Muusikus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 13:40:20 +0300

Palun registreerida

Saatja: TTK Debatt <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 8. aprill 2025 13:37
Adressaat: Marje Muusikus <[email-masked]>
Koopia: Marje Muusikus <[email-masked]>
Teema: Poliitdebatt Ida-Virumaal

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Marje!

Saadan telefonivestluse jätkuks meili.

Oleme Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli Kohtla-Järve struktuuriüksuse
tervisedenduse tudengid ning korraldame poliitdebatti ,,Tervis kui
prioriteet: Ida-Virumaa omavalitsuste roll ennetuse ja tervisekäitumise
kujundamises.“

Debati eesmärk on avada arutelu kohalike väljakutsete ja võimaluste üle,
et kujundada tervisekäitumist, edendada ennetavat lähenemist ning
selgitada selle mõju Ida-Virumaa elanike tervisele.

Debati esimese osa jooksul on publikul võimalus esitada küsimusi
poliitikutele. Debati teises osas toimuvad arutelud väiksemates gruppides,
kuhu ootame osalema ka Terviseameti Ida regiooni esindajaid. Nendel
aruteludel on neil võimalus jagada isiklikke seisukohti ja panustada
teemade käsitlemisse oma vaatenurgast.

Teie osalus ja arvamused on äärmiselt olulised ning loodame väga, et saate
panustada meie poolt korraldavasse debatti.

Üritus toimub 21. mai 2025 kell 12.00 (kogunemine al 11.30) Jõhvi Pargi tn
40, 41537 Jõhvi.

Osalemise korral on võimalus ennast registreerida läbi allpool oleva
lingi:
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScXJHwWA8MJsvwqESVAwwQtuIQh16j0w
13OkGVOgY-QVAy1qw/viewform?usp=head>
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScXJHwWA8MJsvwqESVAwwQtuIQh16j0w1
3OkGVOgY-QVAy1qw/viewform?usp=header

Täpsema info saadame hiljem!

PS! Palume jagada infot edasi  huvilistele.

Parimate soovidega

Tervisedenduse tudengid

[email-masked] <mailto:[email-masked]>